O mnie
16-letnie doświadczenie w pracy z klientem trudnym, roszczeniowym i strategicznym...
Jeśli nie wiesz dokąd idziesz, to nigdy tam nie dojdziesz. Świadomie podejmuję życiowe decyzje. Śmiało i zdecydowanie dążę do realizacji własnych celów...
Moja Misja
“Szkolenia najwyższej jakości
i aktywne wspieranie rozwoju przekładające się na wzrost efektywności i zaangażowania Pracowników w Obsługę Klienta
miarą sukcesu Twojej firmy!“
Nowe Szkolenia
Moja Wizja
“Szkolenia wyróżniające się profesjonalizmem, wysoką jakością, uczciwością, otwartością i partnerstwem. Działanie w branży szkoleniowej na rzecz organizacji biznesowych, zarówno mniejszych przedsiębiorców jak i korporacji. Doradztwo dla firm i prowadzenie szkoleń zamkniętych.
Audyt Tajemniczego Klienta.
Diagnoza luk w procesie Obsługi.
Przekazanie organizacjom nowej niezbędnej wiedzy.
Szkolenia zawsze dostosowane do indywidualnych potrzeb organizacji.
Realizacja szkolenia w dowolnie uzgodnionym miejscu.”